Vatan Millet Mehmetçik

Neslihan KORUTÜRK - 28.08.2008


 

Bug�n baz� gazetelerin ve bizim sitenin man�etinde “Vatan Millet Sakarya ATMsi” ba�l�kl� bir haber vard�.

Haberin �zeti �u:

“Ergenekon iddianamesinin eklerinden, kazd�k�a kirli ili�kiler ortaya ��k�yor. Baz� ulusalc� �evrelerin efsane subay diye ad�ndan s�z ettikleri emekli Yarbay Korkut Eken ile yeralt� d�nyas�n�n �nl� ismi Drej Ali lakapl� Ali Yasak�n ihale pazarl��� yapt��� telefon g�r��mesi Ergenekon soru�turmas�n�n delilleri aras�nda yerald�.


�ddianamenin ek 86. klas�r�nde yeralan telefon g�r��mesi kay�tlar�nda Ali Yasak, Korkut Ekene i� teklifinde bulunuyor. Ali Yasak orduevi ve askeri tesislere yeni ATM cihazlar�n� yerle�tirmek istedi�ini belirterek, bu konuda Ekenden yard�m istiyor. Yasak, bu ihalenin kabul edilmesi durumunda y�lda 10 milyon dolarl�k bir gelir elde edilece�ini s�yl�yor. Yasak, ihalenin askerler taraf�ndan kabul edilmesi i�in Ekenin d�nemin Mehmet�ik Vakf� Genel M�d�r� emekli T�mgeneral Melih Tunca �zerinde giri�imde bulunmas�n� istiyor.”

 

 

Haberi dikkatle ba�tan sona kadar okudum. S�z konusu icraat� yapmaya �al��anlar�n, hakikaten bu i�i “vatan-millet-mehmet�ik vakf�ad�na yapmaya �al��t�klar� �ok a��k.

Anlayamad���m �ey ise, ATM denilen cihazlar� ilgili banka, ilgili yere kurmuyor mu? Bu konu�an ki�ilerle ilgisi nedir?

***

 

Haberde Dikkati �eken Ba�ka Bir Nokta

 

“Mehmet�ik” denilince akl�m�za ne geliyor?

Askerli�ini er, onba�� ve �avu� olarak yapan vatan evlatlar�, de�il mi?

Bu yavrular�m�z�n bir vakf� var, demek ki!

Mehmet�ik Vakf�…

Vakf�n ba�kan� kimmi�?

Haberde var. Bir emekli t�mgeneralmi�.

Ne alaka?

Neden ger�ek bir Mehmet�ik de�il? Mesel�; y�neticilik yetene�i de olan bir gazimiz neden ba�kan de�il?

Ba�kan bir yana; Mehmet�ik Vakf�n�n y�netim kurulunda bir tane Mehmet�ik var m�d�r?

***

Ba�kan� de�ilsiniz, y�netim kurulunda de�ilsiniz…

Ama sizin ad�n�za b�y�k kaynaklar toplan�yor, b�y�k kaynaklar harekete ge�iriliyor.

Toplanan kaynaklar�n Mehmet�i�e da��t�ld��� iddia ediliyor.

Buna bir tek �artta inan�r�m:

Vakf�n ba�kan ve y�netim kurulu �yelerinin, vak�ftan tek kuru� �cret almad�klar�n� a��klamalar� halinde!

Tarih: 28.08.2008 Okunma: 714

YORUMLAR

Yorumunuzu ekleyin.

�sim: *

E-posta Adresiniz: *

* (E-posta adresiniz payla��lmayacakt�r.)

Yorum: *

G�venlik Sorusu:
T�rkiye'nin ba�kenti neresidir?

Ekrem �AMA

17.07.2008 - 11:53

Say�n Yazar! Para g�� ve ��hret... Bunun yan�na �ehveti de eklemek laz�m. Ama dikkat edin bunlar yeni �ne ��kan kavramlar de�il ki! Tarihin ��pl��� kar��t�r�l�rsa bu kavramlar�n nas�l yeri geldi�inde yerle bir edildi�i g�r�lecektir. G�� m� dediniz? Firavunu hat�rlayal�m. Yery�z�ne kaz�klar �akm��t�.Belki k�yamete kadar duracak kaz�klar: Ehramlar. Denizin dev dalgalar� aras�nda secde halinde cesedi hala ibrettir. ��hret: Nemrutu hat�rla... Bir sivrisine�e yenilmedi mi? Para: Karunu hat�rla. Hazinelerinin anahtarlar�n� deve kervanlar�yla ta��tt��� s�ylenir. En a�a��ya batmad� m�? Ailahi adalet elbette i�leyecek. Ama biz ne yap�yoruz bunlara kar��. Ne yapmam�z gerekiyor. ��te bizim de imtihan konumuz bu? Herg�n de�i�ik bir konuyu isabetli te�hislerle i�leyen yaz�lar�n�z� sab��rs�zl�kla bekliyor ve okuyoruz. Te�ekk�rler.

Adem �ahin

17.07.2008 - 18:22

Yaz�n�z�n alt�n da bir okur yorumunda aynen ��yele diyor:"Herg�n de�i�ik bir konuyu isabetli te�hislerle i�leyen yaz�lar�n�z� sab��rs�zl�kla bekliyor ve okuyoruz" Bunun anlam� yaz�lar�yla okuyucusunu y�kselten bir yazar demektir. Bizim s�z�m�z y�kseltemeyenleredir. Bu ben bile olsam. Te�ekk�rler.

Okan DEL�BA�

18.07.2008 - 00:28

Zaten yaz�lar�yla okuyucusunu y�kseltemeyenlere yazar denilemez!!!

Osman Y�ld�z

18.07.2008 - 09:11

�smail bey Ekrem beye kat�l�yorum. �ehveti, �reme i�g�d�s�n� de dikkate almal�yd�n�z. �an ��hret ve paray� insanlar kaba tabiri ile �ehvet, kibar tabiri ile �reme i� g�d�s� i�in istiyorlar. �urda biz bize yaz�lar�n�z� zevkle okuyoruz. Sayg�lar�mla

�zg�r deniz

19.07.2008 - 12:34

belki basit misal olacak ama bendeniz �nemsiyorum.........ge�enlerde '''ANALAR �LMEZ'''filmini izledim..ba�rolde SERDAR G�KHAN ve PER�HAN SAVA�....serdar g�khan �a�da� ya�ayan bir milyarderdir...birg�n yolu bir �iftli�e d��er ve orada k�yl� k�z� perihan sava�� g�r�r ve ilk g�r��te vurulur...zira g�zelli�i dillere destand�r �evresinde...��nk� k�yl� k�z�n�n g�zelli�i �ehirlinin kine benzemez...yani yapay de�il saft�r,,do�ald�r...bir �ekilde sarho�ken k�yl� k�z� ile ili�kiye girer...tekrar �iftli�e geldi�inde bir o�lu olmu�tur....ama anne k�yl�d�r ve serdar beye yak��mamakta fiyakas�n� bozmaktad�r ve �ehire yak�zma g�ya...o�lunu annesini ikna ederek al�r...evlat ve anne kopar�lm��t�r PARANIN B�Y�LEY�C� G�C�YLE....y�llar ge�er o�ul b�y�r ve anas�n� �lm�� bilir....ama kahya vard�r her �eye �ahit...�ocuk babas� ile kahyan�n k�sa sohbetine �ahit olur...kahya o�ulu annesine g�t�r�r....�ul anay� �ehre getirir...anne dersler al�r �ark�c� olur...art�k hem ��hret hemde muhte�em g�zellik sahibidir...serdar efendi vurulur...ama o�ul y�llar�n ac�s�n�n pe�indedir....serdar bey �ehirli sevgilisinden vazge�er....art�k k�lesi olu�tur kad�n�n.....KADIN HER �ARTINI KABUL ettirir �al��mak i�in gazinoda...serdar bey e�ilir yamulur diz ��ker �n�nde...bir zamanlar a�a��lad��� kad�n�n �n�nde diz ��kmektedir....fakat DO�ALLIK YAPAYLIKLA BOZULMU�TUR...AMA �Z AYNIDIR..K�YL� KIZI BUNU GE��C� OLARAK YAPMI�TIR.........yani diyece�im �A�DA�LIK dedikleri s��l�k, sefillik, yapayl�k,m�railik, sahtekarl�k, onursuzluk, haysiyetsizliktir....m�him olan do�all���nla kabul g�rmendir.do�all�kta �eref vard�r, haysiyet vard�r,asalet vard�r...ve DO�ULULUK haysiyet onur �eref asalet demektir...��NK� Y�CE AHLAK VARDIR TEMEL�NDE.....AMA G�ZLER�M�Z BU GER�E�� G�RMEMEKTE ISRAR ED�YOR...YAZIK....selam sayg� dua umu�t muhabbet

Ekrem �AMA

17.07.2008 - 11:53

Say�n Yazar! Para g�� ve ��hret... Bunun yan�na �ehveti de eklemek laz�m. Ama dikkat edin bunlar yeni �ne ��kan kavramlar de�il ki! Tarihin ��pl��� kar��t�r�l�rsa bu kavramlar�n nas�l yeri geldi�inde yerle bir edildi�i g�r�lecektir. G�� m� dediniz? Firavunu hat�rlayal�m. Yery�z�ne kaz�klar �akm��t�.Belki k�yamete kadar duracak kaz�klar: Ehramlar. Denizin dev dalgalar� aras�nda secde halinde cesedi hala ibrettir. ��hret: Nemrutu hat�rla... Bir sivrisine�e yenilmedi mi? Para: Karunu hat�rla. Hazinelerinin anahtarlar�n� deve kervanlar�yla ta��tt��� s�ylenir. En a�a��ya batmad� m�? Ailahi adalet elbette i�leyecek. Ama biz ne yap�yoruz bunlara kar��. Ne yapmam�z gerekiyor. ��te bizim de imtihan konumuz bu? Herg�n de�i�ik bir konuyu isabetli te�hislerle i�leyen yaz�lar�n�z� sab��rs�zl�kla bekliyor ve okuyoruz. Te�ekk�rler.

Adem �ahin

17.07.2008 - 18:22

Yaz�n�z�n alt�n da bir okur yorumunda aynen ��yele diyor:"Herg�n de�i�ik bir konuyu isabetli te�hislerle i�leyen yaz�lar�n�z� sab��rs�zl�kla bekliyor ve okuyoruz" Bunun anlam� yaz�lar�yla okuyucusunu y�kselten bir yazar demektir. Bizim s�z�m�z y�kseltemeyenleredir. Bu ben bile olsam. Te�ekk�rler.

Okan DEL�BA�

18.07.2008 - 00:28

Zaten yaz�lar�yla okuyucusunu y�kseltemeyenlere yazar denilemez!!!

Osman Y�ld�z

18.07.2008 - 09:11

�smail bey Ekrem beye kat�l�yorum. �ehveti, �reme i�g�d�s�n� de dikkate almal�yd�n�z. �an ��hret ve paray� insanlar kaba tabiri ile �ehvet, kibar tabiri ile �reme i� g�d�s� i�in istiyorlar. �urda biz bize yaz�lar�n�z� zevkle okuyoruz. Sayg�lar�mla

�zg�r deniz

19.07.2008 - 12:34

belki basit misal olacak ama bendeniz �nemsiyorum.........ge�enlerde '''ANALAR �LMEZ'''filmini izledim..ba�rolde SERDAR G�KHAN ve PER�HAN SAVA�....serdar g�khan �a�da� ya�ayan bir milyarderdir...birg�n yolu bir �iftli�e d��er ve orada k�yl� k�z� perihan sava�� g�r�r ve ilk g�r��te vurulur...zira g�zelli�i dillere destand�r �evresinde...��nk� k�yl� k�z�n�n g�zelli�i �ehirlinin kine benzemez...yani yapay de�il saft�r,,do�ald�r...bir �ekilde sarho�ken k�yl� k�z� ile ili�kiye girer...tekrar �iftli�e geldi�inde bir o�lu olmu�tur....ama anne k�yl�d�r ve serdar beye yak��mamakta fiyakas�n� bozmaktad�r ve �ehire yak�zma g�ya...o�lunu annesini ikna ederek al�r...evlat ve anne kopar�lm��t�r PARANIN B�Y�LEY�C� G�C�YLE....y�llar ge�er o�ul b�y�r ve anas�n� �lm�� bilir....ama kahya vard�r her �eye �ahit...�ocuk babas� ile kahyan�n k�sa sohbetine �ahit olur...kahya o�ulu annesine g�t�r�r....�ul anay� �ehre getirir...anne dersler al�r �ark�c� olur...art�k hem ��hret hemde muhte�em g�zellik sahibidir...serdar efendi vurulur...ama o�ul y�llar�n ac�s�n�n pe�indedir....serdar bey �ehirli sevgilisinden vazge�er....art�k k�lesi olu�tur kad�n�n.....KADIN HER �ARTINI KABUL ettirir �al��mak i�in gazinoda...serdar bey e�ilir yamulur diz ��ker �n�nde...bir zamanlar a�a��lad��� kad�n�n �n�nde diz ��kmektedir....fakat DO�ALLIK YAPAYLIKLA BOZULMU�TUR...AMA �Z AYNIDIR..K�YL� KIZI BUNU GE��C� OLARAK YAPMI�TIR.........yani diyece�im �A�DA�LIK dedikleri s��l�k, sefillik, yapayl�k,m�railik, sahtekarl�k, onursuzluk, haysiyetsizliktir....m�him olan do�all���nla kabul g�rmendir.do�all�kta �eref vard�r, haysiyet vard�r,asalet vard�r...ve DO�ULULUK haysiyet onur �eref asalet demektir...��NK� Y�CE AHLAK VARDIR TEMEL�NDE.....AMA G�ZLER�M�Z BU GER�E�� G�RMEMEKTE ISRAR ED�YOR...YAZIK....selam sayg� dua umu�t muhabbet